Sakna och längta är jobbiga känslor eller vad de nu är

Att man kan sakna en människa så fort. Jag borde vara med honom nu. Men nej bara för att det är vinter så tänker INGEN köra. Så jag får sitta här och sakna honom så de gör ont istället. snyft.. Sämst lördag, eller sämst helg rent ut sagt.. 
Jag älskar min pojkvän. Obeskrivligt. En av dem bästa jag har!
 
Och från den ena saken till den andra, varför bjuder folk med en kompis någonstans och skiter i att bjuda med den andra som står precis bredvid?! Okänsligt och utstöttning! Planera sånt när den inte är med istället väl, så att han/hon slipper höra på era planer. Man blir ju inte glad iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide