Skit dag

Det här har rent ut sagt varit en skit dag! Den här dagen var ju inte alls något att se fram emot. För det första blev inte mina planer som jag hade tänkt, så fick skita i dem helt. För det andra så sprack mina jeans.. Tack och lova att Alva finns så jag kunde låna ett par av henne. För det tredje så förstörde typ en lärare min uppsats i dag genom att säga att jag skulle skriva den som hon tyckte, vilket blev helt konstigt så nu är det ett dåligt arbete. För det fjärde så fixade skolan så att det kom en vikarie till vår sista lektion som de sa att vi inte alls skulle ha egentligen. Så mitt humör låg då på noll. Men världens bästa pappa hämtade mig efter skolan så jag slapp bussen. PLUS att han hade köpt semlor!!!! BÄÄÄÄST, det är ju faktiskt fettisdagen i dag.
Men ja annars så ser min kväll ut så här: PLUGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide