PÅ BÖRJAT MITT NYA LIV

Den här helgen blev inte så dum ändå! Åkte pulka i det helt otroligt fina vädret i går med min älskade pojkvän och hans vänner. Man blir aldrig för gammal för pulka!
 
Senare på kvällen tog jag och pontus oss vidare till eke där det var fest. Kallt men kul var det!
Fin bild på mig och pojkarna! hehe.
 
Till övrigt så har jag på börjat mitt nya liv. Jag har slutat med onyttigheter och har börjat äta nyttigare. Har börjat träna. Så denna vecka ser ut så här:
Måndag - Egen träning
Tisdag - Fotbollsträning
Onsdag - Fotbollstraning
Torsdag - Egenträning
Fredag - Kanske spela fotbollscup, om inte ska jag simma.
Lördag - Vilodag
Söndag - Troligen spela fotbollscup.
Så detta blir en bra vecka när det gäller träning. men vet inte vilken dag jag ska spela fotbollscup än. lagen är inte uttagna än så vet inte. 
 
TJING TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide