Lite fix sådär

Japp japp, nu har det hänt ändringar på bloggen. Fixat det aldeles själv, vilket jag själv är lite smått chackad av själv. Visst jag har googlat designer men sen så har jag fixat resten som jag trodde skulle gå helt åt pipan. Men nu ser det ju ändå ganska hyfsat ut. Ännu lite jag borde fixa men det orkar jag inte nu. Och orkar jag inte nu så kommer det väl aldrig hända heller, haha. 
 
Men i dag har jag haft två prov i skolan, eller prov och prov. Men hoppas båda gick bra iallafall. Men plugget tar ju inte slut för det såklart. Det är bara att plugga varje dag nu två veckor framåt, sen lär det väl komma ännu mer när man tror att det ska bli lugnt. Men det blir aldrig lugnt. Det är bara att gilla läget och stå ut. :) pöss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide