Snacka om favoriter!

Snacka om att jag bara träffar favoriter denna helg! I går var jag med min underbara kusin Jennelie på badet. Tog 12-15 varv runt motionsim grejen i hemse efter det stod jag och trampade i vattnet 13-15 minuter i sträck. Basta och solade uppå det. hur fräch tror ni inte jag kände mig efter det liksom?! 
Sen så har jag haft min största favorit här hos mig. Min älskade pojkvän! Och i morgon blire mina favorit tjejer och bio. De ni! 
Och nu blire släkten! 
Och ja Isabelle Alva och julia, jag har ännu kvar dom där gamla bilderna på väggen..

Kommentarer
Postat av: alva

Så jävla fula bilder, hahaha <3333333

Svar: hahahah jaa! <33333
AMANDA OLOFSSON

2012-11-17 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide