bilder från balen

jag har inte tid att blogga den här veckan riktigt med här kommer bilder från balen i söndags. :)
gud så fina alla var! :D
jag och alva fick åka med pappi i balbilen till stan! :D coolt va?!
bilden till vänster: lukas och jessica. bilden till höger: adrian och rebecka
bilden till vänster: joel och vicky. och till höger min kära bror såklart! :D
gänget
och här ett till gäng!
andré och maja, sååå fine!
syskon kärlek.. sånt gillas!
familje bild till vänster och syskon bild till vänster. min riktigt snygga familj!
alla som var med på balen.

så nu i helgen blir det student och konfirmation. så det är fullt upp.
får väl se när jag får tid att säga något fint nästa gång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide