utflykt med släkten

nu tänkte jag bomba er med lite bilder från min dag med min jätte härliga släckt i går.
fy bubblan ba kul det var!
utflykter hit och dit, och fika på varje stopp, det är min släck! :D
min fina farmor och min yngsta lilla kusin astrid.
FIKA PAUS!
fin fina syster och jag
vi badade! :D och det var faktiskt varmt!
jag och astrid. tur att hon är söt i varje fall.
till vänster: GÄNGET!                   och till höger: min pappas familj.
vi gick över en hög och gungig bro, LÄSKIG var den! den ser inte så läskig ut, men tro mig.. det var den!
men kolla tjejen längst fram på den högra bilden, hon uppskatade det sjukt mycket tror jag!
hon gick och sjöng sig över bron, och fy va vi garva! hahaah jag gillar min farmor!

det var en riktigt lyckad dag!
skiiit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide