klantig tjej!

det är jag..
i dag har jag lyckats gjort massa klantiga saker.
skadat mig typ hela tiden!
typ i caffis så lyckades jag gå in i en kille som höll i ett spel med massa småkulor. så då flög en massa kulor i väg på golvet..
mitt fel förlåt.. hehe
sen så hade jag alva markus roy och mattias lite kul vi linbanan.
och klantig som jag är så gick jag upp på den saken som man slänger sig i från. och så hör jag någon bakom mig:
- AKTA AMANDA!
men pang så åkte alva rakt in i mig och jag flög ner från den och skrapade upp bena i sanden..
aj va ont de gjorde! :D
men kul!
och så har jag gjort en massa mer, orkar inte skriva allt bara.. :)
så tummen upp för den här dagen.. eller? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide