SYSTER!

tänkte berätta om en rolig händelse som hände i går :D

så här var de:
min syster har sagt att hon skulle komma hem till i dag (tisdag).
och i går när jag ser min bror svänga in på vår gård så är de inte bara en person i bilen, utan två.
så när han kommer inför dörren så frågar jag:
vem är det mer som kommer?
han svarar: jag vet inte..
jag:
va?
och då säger han sen att det var hans kompis. och då tänkte jag bara, okej, jaha.
men så hör jag någon komma in hoppandes och skriker:
HEEEEEJ! DE ÄR JAAAAAAG! :D
personen som står där är då min syater, så jag blev ju såklart jätte glad! :D
så jag bara stod och gapade jätte glatt och var helt chockad! och bara säger:
men AAAAAAH! vad gör du hemma?! :D
hon bara svarade:
JAG HAR LURAT ER! :D HAHAHAHAHA!
och jag blev jätte glad och gav henne en stor kram! :D

så nu är hon hemma tills på söndag, då hon åker igen..
tråkigt nog...




jag och min syster för länge sen. ♥


Kommentarer
Postat av: johannahallbom

nyy blogg. checka e-post rutan ;)<3

2011-01-25 @ 19:23:34
Postat av: johannahallbom

haha naw söt bild :D:D



sv: vem är personen? ;)<3

joo det tycker jag med, man orkar inte med dom, så jävla omogna! <3

2011-01-25 @ 19:56:53
Postat av: ALVA

sv: HAHAHHAHHAA jo såklart jag var! :) <33333

2011-01-25 @ 20:19:51
URL: http://alvahansssson.blogg.se/
Postat av: rrebeccaljunggren♥

jodå :)

vi prata me henne ida, men kul i inlägget och asfin bild :D<3

2011-01-26 @ 19:08:36
URL: http://minimanniska.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

naaw viklen sööt bild! :)

2011-01-30 @ 09:46:25
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide