GOTT NYTT ÅR FOLKET! :D

nu är det 2011 som alla vet! ;)
jag sitter nu hemma hos alva :) vi har kommit hem från isabelle. det var en riktigt trevlig nyår! :D
och nu har jag äntligen fått smaka godis igen! :D
det är inte så gott som man tror när man inte ätit det på länge.. min första godis jag åt var en stor godisnapp! :D
inte så god som jag kom ihåg den.. men men.
men vilken väder det blev då när klockan var 00.00!
himla kallt och blåsigt var det! :o
men fick se några raketer i varje fall innan det blev för kallt att vi gick in. :)
hoppas ni också hade trevligt i går. ;)

Kommentarer
Postat av: Celine ♥

Ny chans att bli dagens blogg igen!

Det enda du behöver göra är att klicka dig in till min blogg och anmäla dig! Lycka till :)

2011-01-01 @ 21:18:56
URL: http://ellineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide