utbrott

jag får snart ett stort utbrott!!!!!!!! verkligen STORT! de här är fan inte sommar!! inte på långa vägar! hur värdelöst känns det inte att sitta inne hela dagen och inte göra ett skit för att vädret utanför är skit, och moppen är sönder som vanligt så jag kan inte ta mig någonstanns. kul för alla er andra som har skit kul en sån här dag. själv så har jag skit tråkigt och vill gå i ide. hittar inget positivt. vem vill att vädret ska suga på ens lediga dagar på sommarlovet?! anntingen äter man medicin och är sjuk så man inte får sola när solen väl är framme, eller så jobbar man när solen är framme. OCH när man väl får och har tid att sola så är det grått mulet och blåsigt. just nu är jag sjukt förbannad! har jag sommarlov så ska det vara varmt och soligt och jag ska ligga på stranden och steka. men kan jag de när vädret ska vara så här varje dag. nej! inte ens varmt?!  
jag får ursäkta, men jag behövde skriva av mig. 
 
någon.. TA MIG TILL ETT ANNAT LAND! varmt land tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide