jag uppdaterar med bilder

jag har inte uppdaterat mig något om vad jag gjort dom senaste tiderna. så jag tänkte berätta för er med några få ord och många bilder vad jag har gjort. 
 
först och främst åkte min klass och b klassen på en lång resa till länderna polen, slovakien, ungern, kroatien och bossninen.
 
kom hem gick två dagar i skolan, sedan tog jag mig in till stan och såg på studenten.
 
sen tog det en vecka så var det dags för min skolavslutning. slöt nian och åkte vagn i 6 timmar eller något. skiiit kul!
 
vår vagn vann på snyggaste vagn. sorligt att säga adjö till sina lärare och speciellt klassen jag gått i hela tre år. har inte fattat att vi splitrats nu och ska gå skilda vägar. ååh så kärleksfull jag lät där. jaa men jag kommer sakna min fina klass. <3

Kommentarer
Postat av: alva

åååh fan vad jag längtar tillbaka när jag ser allt de häääär!!! <3

Svar: jaaa men eller huur! :D
AMANDA OLOFSSON

2012-06-26 @ 17:35:40
URL: http://alwua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide