tankarna i mitt huvud

mitt liv har förändrats totalt.. mår bara bra hemma med familjen och med pontus. allt annat får mig bara så trött och slutkörd. jag har gått tre dagar på gymnasiet. visst jag har inget emot min linje. eller visst typ två ämnen kommer jag inte klara. klassen.. humm vad ska jag säga.. asså ingen är så öppen och vill lära känna varandra typ. känns ju bra. så jag alva julia och danne får väl hålla ihop. visst det här "lära känna varandra" kommer väl ännu. 
men jag bara känner så här... JAG SAKNAR REDAN HÖGBY! katastrof.. men där hade man bäst lärare, klassen hade grym sammanhållning. alla kunde prata med alla. 
jag förstår 95orna vad dom menade med att njuta av tiden på högby, och inte längta där ifrån. och dum som jag var så längtade jag ju där ifrån. hur kunde jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide