paniken som uppstår när man hör "skolstart!"

jag känner verkligen hur paniken går i mig. det pratas om "snart dags för skolstart" på tv-reklamer, radio-kanaler och till och med Maxi parkeringen.. jag blir helt seriöst galen. vad vill dom med det förstöra slutet på sommarlovet för ungdomar som bara går och tänker på att skolan börjar om typ 2-3 veckor. smocka alla sista lediga dagar med allt man ännu ska hinna med. det tar ju kol på mig! jag försöker planera men det kommer bara saker ivägen och allt kaosar.. PLUS att det har ens inte varit sommar men jag har haft sommarlov?! våren gick dirrekt till hösten och sket i sommaren. typ så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide