känner mig bränd

hemma nu efter en galet härlig och sommrig helg. klassåterträffen eller vad man nu ska kalla det blev väl lite misslyckad tråkigt nog. inte många som kom och dom som kom stack typ lika fort.. men jag och julia höll ut och stannade kvar hela natten lång.
på lördagen åkte jag till bästeträsk med pontus. sjukt härligt! padlade runt en massa och låg och stekte i det fina vädret som vi för en gångs skull fick. gött var det! och jag sööög ju på att vara spöke. det var spökstig och alla "äldre" skulle vara spöken.. huuur många blev rädda för mig liksom.. fast hade det varit jag som gick och fick syn på mig skulle jag blivit rädd typ. hehe, men jag är ju som jag är.. 
kräftor!
 
jag och min pojke! 
 
och nu säger jag godnatt för snart säckar jag ihop som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide