ASA!

inatt har jag haft världens fiiiinaste tjejer hos mig!
(alva och sara)
så söööjte!
tro det eller ej men vi cyklade till lojsta slott och badade! :D årets första dopp där. ;)
för er som inte vet vad lojsta slott är så är det ett ställ där det finns ett träsk man kan bada i.
djupt och läskigt är det, men men.. :)
vi har bilder på det men sara glömde sin kamera hemma hos mig, och just nu är vi hos henne.
men ni kanske kan få se dom en annan gång. :D
men som sagt jag är hos sara nu och hon har världens söööötaste kattungar kolla! ↓
sist men inte minst.. JAG OCH SARA! :D

Kommentarer
Postat av: matildaholgersson

söta ni e!

sv: okej, är den värd att se då ? :) <3

2011-05-16 @ 20:28:12
URL: http://fotom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide