alva och jag asså..

jag vet vad ni vill!
ni vill se massa snygga bilder på mig och alva från i går! :D
har man tråkigt så har man..
hahahaha kolla den högra bilden! det var as kul!
för alva och jag stod på ett jätte roligt sett, men se när en person gick förbi oss så kunde vi ju inte stå så, så vi ställde oss upp as fort typ som att inget hade hänt. och just då tar mobilen kort! :D hahahah
men dom här bilderna ↑ var dom vi tog på vårt typ en timmes långa hål i går morse.
och här ↓ kommer fler som vi tog till stan och i stan.
hahah samma med den här ↑ högra bilden! en skylt bredvid oss ramlade ner precis när vi tog kortet! hahahah!
amandaalvaamandaalva
nej vi är inte så konstiga som vi ser ut ibland..
vi har bara lite kul i bland. :D
dagen i går var grym! :D vi är bääst alva!
och hur ofta händer det att man ser en hare mitt i stan?! :o
dålig bild, stod för långt i från.. men ändå! :D

Kommentarer
Postat av: alva

hahaha vilka fula bilder :D men kul hade vi ! <3 älskar dig

2011-05-15 @ 11:48:49
URL: http://approved.blogg.se/
Postat av: sara

hahah aas sööta juue ! :D <33

2011-05-15 @ 16:42:43
URL: http://ppuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide