barnbarnbarn

i helgen har det bara varit barn! riktigt skojigt, men snacka om trött sen!
först barnvakt för dom här små dårarna ↓
hahaha, hände massa kul! :D

sen i söndags (igår) var jag på barndop på stranden. fiiint!
min lilla kusin som fick namnet Astrid Amanda Olofsson. fint va?! gillar de där sista lite smått! hihi :D
hahah hon räcker ut tungan hela tiden! :D
HAHAH kolla astrid på den här bilden ↑ hon är grym på att gör grimaser kan jag säga er! :D
jag och astrid, astrid ba "eeeh?" ahaha
aww gud vilken söjtnos!

Kommentarer
Postat av: JULIA

sv hahahahahaha här sitter jag och garvar åt de ! :D

2011-07-25 @ 20:25:16
URL: http://ffitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide